Математика 5клас

Планування 5 клас. Істер


Множення десяткових дробів(відео ).

пройти тест за посилання

Письмові роботи 

Самостійна робота 1 
1.     Подайте у вигляді добутку:
1)    26,5 + 26,5 + 26,5 =         ______________________________
2)    131,28 + 131,28 = ________________________________
3)    7,43 + 7,43 + 7,43 + 7,43 + 7,43 + 7,43 = ______________
2.     Заповніть таблицю, подавши всі результати підрахунків у од­них одиницях.

а
2,45 см
3,12 см
12 м
45,843 см
b
4 см
1 м
15 см
10 м
ab





3.     Поставте кому в добутку таким чином, щоб відповідь стала правильною:
а) 4,356 ∙ 18 = 78408;           б) 2,3 ∙ 0,14 = 322.
4.     Обчисліть:
а) 0,9 ∙ 2;             д) 1,6 ∙ 2;             з) 1,25 ∙ 0,08;
б) 0,25 ∙ 4;           є) 2,1 ∙ 10;           и) 1,7 ∙ 0,3;
в) 3,1 ∙ 3;             є) 0,42 ∙ 100;       і) 2,5 ∙ 0,04;
г) 0,2 ∙ 5;             ж) 0,3 ∙ 0,9;                  к) 1,6 ∙ 0,1.
5.     Поставте кому в добутку таким чином, щоб відповідь стала правильною:
а) 439 ∙ 72 = 31608;              г) 4,39 ∙ 7,2 = 31608;
б) 43,9 ∙ 7,2 = 31608;            д) 0,439 ∙ 0,72 = 31608;

в) 43,9 ∙ 0,72 = 31608;          є) 0,439 ∙ 7,2 = 31608.
6.     Знайдіть добутки:
1) 0,2 ∙ 3 = __________________           5) 0,080,9 = _____
2) 0,40,7= _________________  6) 0,0070,05 = _______
3) 1,82 = __________________  7) 0,254 =         ________
4) 5,20,3 = ________________   8) 0,80,5 = _________
(відео ).

Самостійна робота 2
Варіант 1
1°. Обчисліть:
а) 20,1 ∙ 48;                  в) 5,09 ∙ 37;                  д) 0,24 ∙ 53;
б) 2,5 ∙ 14;           г) 1,1 ∙ 4,21;                 є) 0,036 ∙ 0,025.
2°. Знайдіть значення виразу 7,54 ∙ х, якщо:   а) х = 10;    б) х = 1000.
3. Знайдіть значення виразу:
а) (0,5 ∙ 7) ∙ 20;             б) 0,08 ∙ 12,5;
в) 3,4 ∙ 1,6 + 6,6 ∙ 1,6;  г) 4,49 ∙ 15,2 – 4,49 ∙ 5,2.
4. Два пішоходи, відстань між якими 14 км, виходять назустріч один одному. Швидкість першого дорівнює 3,2 км/год, а дру­гого — 3,6 км/год. Яка відстань буде між пішоходами через 2 години?
5*. Із,60 кидків м'ячем по воротах під час гандбольного матчу 0,8 усіх кидків були результативними. Скільки разів м'яч не влучив у ворота?

Варіант 2
1°. Обчисліть:
а) 1,02 ∙ 29;                  в) 3,08 ∙ 0,46;      д) 0,043 ∙ 26;
б) 6,5 ∙ 12;           г) 1,2 ∙ 3,1;          є) 0,054 ∙ 0,015.
2°. Знайдіть значення виразу 8,49 ∙ х, якщо:   а) х = 100;  б) х = 1000.
3.  Знайдіть значення виразу:
а) (0,2 ∙ 12) ∙ 50;                     в) 0,8 ∙ 0,12;
б) 7,42 ∙ 3,4 + 7,42 ∙ 6,6;                 г) 74,1 ∙ 5,16 – 64,1 ∙ 5,16.
4.  Із пунктів А і В, відстань між якими 50 км, одночасно назустріч один одному вийшли два поїзди. Швидкість одного поїзда дорівнює 54 км/год, другого — 65 км/год. Яка відстань буде між поїздами через 0,2 години?
5*. У класі 40 учнів. У хорі співають 0,25 усіх учнів класу. Скіль­ки дітей не співають у хорі?

Урок89. Ділення десяткового дробу на натуральне число

підручникпараграф40

пройти тест за посиланням
Урок90. Ділення десяткового дробу на натуральне число
Розв’язування задач і вправ

підручникпараграф40

Ділення десяткових дробів на натуральне число в стовпчик відео


Урок91. Ділення на десятковий дріб
підручникпараграф41



(відео ).


пройти тест запосилання



Урок92. Ділення десяткового дробу на натуральне число


Розв’язування задач і вправ

Самостійна робота 3

1.     Виконайте ділення і результати розташуйте в таблиці у поряд­ку зростання. Впишіть відповідні до результатів букви — і от­римаєте назву геометричної фігури — чотирикутника.
Е 2,53 : 23 = _________  І 9,6 : 16 = ________
П 15,26 : 218 = ____    А 0,9 : 18 =         _____
Т 3 : 1000 = ________Ц 1,56 : 13 = _________
Я 12 : 15 = _________  Р  0,04 : 4 = _________

Частка








Буква









Слово: __________
2.     Обчисліть і округліть результат до десятих.
а) 18,75 : 15 = _______        в) 72,381 : 23 = ______
б) 93,87 : 63 = ___________ г) 82,068 : 12 = _____

Урок93. Ділення на десятковий дроб
Розв’язування задач і вправ


пройтитест


Урок94. Ділення на десятковий дріб
Розв’язування задач і вправ


Самостійна робота 4

Виконайте ділення:

Варіант 1

1. 84,6 : 0,1,
4. 0,73 : 0,01.
1) 846;
1) 7,3;
2) 8,46;
2) 73;
3) 84,6;
3) 0,073;
4) 0,846.
4) 730.
2. 0,72 : 0,9.
5. 0,039 : 0,13.
1) 0,8;
1) 3;
2) 0,08;
2) 0,3;
3) 8;
3) 0,26;
4) 0,62.
4) 30.
3. 89,6 : 28.
6. 33,28 : 52.
1) 32;
1) 6,4;
2) 3,2;
2) 0,64;
3) 0,32;
3) 0,064;
4) 3,02
4) 640

Урок95.Контрольна робота 
join.naurok.ua




Урок100. Відсотки. Знаходження відсотка від числа
Відсоткивідео
опорний конспект
Урок101 Розв’язування задач і вправ
задачі на відсотки
Відсотки. Знаходження відсотків від числа.

Урок102. Розв’язування задач і вправ
ЗАДАЧІ НА ВІДСОТКИ.


Урок103. Знаходження числа за його відсотком
Знаходження числа за його відсоткомвідео
join.naurok.ua

Урок104. Розв’язування задач і вправ
Знаходження числа за його відсотком
Урок105. Розв’язування задач і вправ
Задача 1
Довжина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 50 см, ширина становить 24% довжини. Обчисліть об'єм паралелепіпеда, якщо ширина становить 30% висоти.

Задача 2

За два дні було прокладено кабель, за перший день проклали 68% кабелю, за другий на 115,2 м менше ніж на перший. Скільки всього метрів кабелю було прокладено за два дні і скільки проклали за перший день?





Задача 3

Скільки кг картоплі продав магазин за 3 дні, якщо за перший день продали 32% маси всієї картоплі, за другий 45% маси остачі, а за третій 561 кг.



Урок106. Розв’язування задач на відсотки
ЗадачІ

join.naurok.ua
Урок107. Середнє арифметичне. Середнє значення величини
відео
Урок108. Розв’язування задач і вправ
Середнє арифметичне. Середнє значення величини.відео

Урок109. Розв’язування задач і вправ
Тест
join.naurok.ua
Урок110. Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами
Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробамивідео
Усний рахунок (повторення)
Урок111. Розв’язування задач і вправ
Відсотки. Розв'язування задач І і ІІ типуВідео
Складіть пазл:
ПРАВИЛО Ділення десяткових дробів на натуральне число
Урок112. Розв’язування задач і вправ
Завдання на закріплення:
Завдання:
Урок113Розв’язування задач і вправ
(ЗАВДАННЯ НА ПОВТОРЕННЯ)
Урок114. Узагальнення і систематизація знань.
Урок115. Контрольна робота № 9 за темою: «Відсотки. Середнє арифметичне»
Тема 3. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
Урок116. Лічба, вимірювання і числа
Математика 5 клас. Літо з користю! Вчимось і граємось!

Немає коментарів:

Дописати коментар