Інформатика 9клас


КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ. ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС (ДО ПІДРУЧНИКА Й.Я. РИВКІНД) 2017 РІК


Практичні роботи 9 (Ривкінд)



Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор


Урок38 Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної 

моделі. Комп'ютерна графікавідео

Тест Комп’ютерна графіка

Урок39 . Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів растрових та векторних зображень. Переваги і недоліки різних видів графіки.

ТестКомп’ютерна графіка1

Урок40 Векторний графічний редактор. Засоби векторного графічного редактора. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Алгоритм побудови зображення з графічних примітивів
Робота з графічними примітивами у векторному графічному редакторі Inkscape
відео
Векторний графічний редактор відео

Урок41 Практична робота 10. Створення простих векторних зображеньпрактична робота10

Практичне завдання

Урок42 . Створення малюнків з кривих і ламаних. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Групування і вирівнювання об’єктів. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.
Урок43 . Практична робота 11. Створення складених векторних зображень.
Практична робота № 11. Створення складених векторних зображень відео
Завдання
join.naurok.ua

Тема 9. Створення персонального навчального середовища


Урок44 Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.

Урок45 Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.

Спільне використання документів на Google Дисквідео

Урок46 Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм

Урок47 Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин

Урок48 . Практична робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.

Урок49 Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.


Урок50 Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.

Конструювання сайтівпрезентація

Урок51 Практична робота 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.

Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач


Урок52 Розв’язування компетентнісних задач.
Урок53 Розв’язування компетентнісних задач.

звітУрок54 Розв’язування компетентнісних задач.
Урок55 Розв’язування компетентнісних задач.
Урок56 Розв’язування компетентнісних задач.
Урок57 Розв’язування компетентнісних задач.


Урок58 Розв’язування компетентнісних задач.

У кабінеті географії формується база мультимедійних матеріалів, присвячених природним дивам України, зокрема
• Скелі Довбуша
• Клевань. Тунель кохання
• Софіївський парк
• Синевир
• Національний природний парк «Дністровський каньйон»
• Говерла
• Парк «Феофанія»
• Соляні озера Солотвина
• Чорногірський хребет
• Долина нарцисів
Оберіть будь-які три цікавих місця країни із перелічених.
Знайдіть інформацію про них, а саме: фото, опис, статистичну інформацію, відомості для організації туристичної поїздки. Користуючись можливостями табличного процесора, підготуйте порівняльну характеристику обраних географічних об’єктів у вигляді таблиці та діаграм.
Створіть інтерактивну мультимедійну презентацію, присвячену трьом обраним вами природним дивам України.

Урок59 Розв’язування компетентнісних задач.

Тема 11.  Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»

.Урок60 Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності.

Урок61Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту.

Урок62. Виконання колективного навчального проекту.

Урок63. Виконання колективного навчального проекту.

Урок64. Виконання колективного навчального проекту.

Урок65. Виконання колективного навчального проекту.

Урок66. Виконання колективного навчального проекту.

Урок67. Виконання колективного навчального проекту.

Урок68.. Використання офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи.

Урок69. колективного навчального проекту.

Урок70.Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.








Немає коментарів:

Дописати коментар